15

27 July - Hari ni aku ponteng sekolaaahhh. Mcm biasa lah ddk rumah kema rumah cuci kain jemur kain cuci bilik mandi tweeting~ Then tetiba Izhan IM aku tak Facebook ajak lepak SinoNet. Dia "fly" -.- Disebabkan bosan, aku pun pergi... Dah habis main game apa semua, kami pun balik menaiki Ego S si Izhan. Bwk motor mcm...... sial. hahahaha Sampai rumah aku dia lepak jap sbb time tu belum 1230 lagi. Kecoh sia dia tu. Memekak! dah 1230 dia pun blaa. Aku siap siap nak pg solat jumaat. Dah solat jumaat apa semua, balik, tidur. HAHAHAHA 630ptg aku bangun terus pg bazaar. Jumpa lah 'bestfriendforeverandever' aku yg mcm nak buang aku yg macam nak lupakan aku. Diorg tegur, salam salam jap, then aku blaa. Buat gaya touching. Cehh! hahahaha Then lepas berbuka, keluar. Dompet tak bwk. Bila dah balik rumah, check dompet aku... tgk tgk IC aku takda! PANIC LAH SIAL! menagis tak berlagu lahh T.T