18

06 August 2012 - 5:50 a.m. - Aku menangis membaca respon kawankawanbaik ku. Air mata ni mengalir takberhenti. Rasa terharu dan terkedu dalam hati. Terima kasih kerana berikan aku peluang kedua. Terima kasih sebab masih mahu menjadi kawan aku. Even dah banyak aku buat salah kat korang. Sakitkan hati korang. Takpernah aku dapat kawan yg setia macam korang ni. Sangat terharu :') Aku akan berubah ke jalan yg baik. Aku akan berubah untuk membuatkan korang bahagia. Aku akan berubah untuk mengekalkan persahabatan ini. Ohh sungguh syahdu pagipagi ni. Haihhh hopefully everything gonna be fine after this. I'll not to do same mistake. Ya Allah, terima kasih kerana kurniakan aku kawan yang setia. Terima kasih kerana kau masih berikan mereka nafas. Ya Allah, panjangkanlah umur mereka walaupun umur aku dipendekkan. Mereka lebih berhak hidup lama di dunia daripada aku yang sering menyakitkan hati mereka. Yang sering menyakitkan mata mereka memandang, Aku sayang mereka ya Allah. Aku rindu mereka ya Allah. Kekalkanlah persahabatan kami sehingga ke akhir hayat kami ya Allah. Aminnnn